Select Page

El dimarts 26 de març s’ha portat a terme la primera jornada del programa del Consell Escola a l’Escola Doctor Sobrequés de Bescanó amb la participació d’una seixantena d’alumnes de tercer de primària.

El projecte, realitzat gràcies a l’l’Àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal del Gironès, ha comptat amb el suport de l’Ajuntament i de l’Associació de Comerços i Serveis de Bescanó.
El projecte pretén impulsar l’emprenedoria dels més menuts i fomentar el comerç de proximitat a través d’una activitat.
En aquesta primera part del Consell Escola de Bescanó s’ha realitzat un col•loqui a l’aula de l’escola on els nens i nenes han fet  preguntes sobre el petit comerç. Durant el taller se’ls ha explicat la importància i els valors del petit comerç i en què consisteix ser botiguer. 
Per a aquesta xerrada s’ha comptat amb la presència de l’alcalde de Bescanó, Pere Lluís Garcia; el conseller de l’Àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal del Gironès, Antoni Vidal; la presidenta de l’Associació de Comerciants i Serveis de Bescanó, Maria Àngels Vilaplana, i algunes botigueres del municipi: Coral (estètica), Cristina (perruqueria) i Julieta (botiga de roba i complements).
El mes de maig ha tingut lloc la segona part del projecte i els alumnes han participat en una gimcana pel municipi per conèixer de primera mà les botigues que hi ha a Bescanó, què s’hi ven i com funcionen.
La jornada ha finalitzat amb l’entrega de premis de l’Associació de Comerciants als estudiants de tercer de l’escola Doctor Sobrequés de Bescanó.
El Consell Comarcal del Gironès agraeix la participació de l’Ajuntament, l’escola i l’Associació de Comerciants, que han garantit l’èxit i la continuïtat del projecte.
Segons el tècnics del Consell Comarcal, hi ha la possibilitat que, de cara al nou curs, altres escoles de primària del Gironès hi participin.

Nota publicada, divendres 24 de maig de 2019